Змај Јовина 29, Сремска Митровица
Тел: 022-621-864

Самовредновање и спољашња провера квалитета за период од 2020. до 2023. године

Самовредновање и оцењивање квалитета Високе школе струковних студија-Сирмијум за период 2020-2023.

Висока школа струковних студија-Сирмијум у Сремској Митровици редовно спроводи поступак самовредновања и оцењивања квалитета својих студијских програма, наставе и услова рада, као и анализе оцена и пролазности студената.

Висока школа струковних студија-Сирмијум је у складу са законским обавезама приступила изради Извештаја о поступку и резултатима самовредновања.

Извештај о самовредновању структуриран је у складу са стандардима за самовредновање и оцењивање квалитета високошколских установа (стандарди 1-14):

ПРИЛОЗИ ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ И ОЦЕЊИВАЊЕ КВАЛИТЕТА ВИСОКОШКОЛСКИХ УСТАНОВА И СТУДИЈСКИХ ПРОГРАМА ​ (2023. година)

ИЗВЕШТАЈ О САМОВРЕДНОВАЊУ УСТАНОВЕ

Табеле ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ И ОЦЕЊИВАЊЕ КВАЛИТЕТА ВИСОКОШКОЛСКИХ УСТАНОВА И СТУДИЈСКИХ ПРОГРАМА

Стандард 1

Прилог 1.1. Стратегија обезбеђења квалитета.

Прилог 1.2. Мере и субјекти обезбеђења квалитета.

Прилог 1.3. Акциони план за спровођење стратегије и одлуке о његовом усвајању и допунама (уколико их је било).

Стандард 2

Прилог 2.1. Усвојени документ – Стандарди и поступци за обезбеђење и унапређење квалитета високошколске установе.

Прилог 2.2. Усвојени план рада и процедура за праћење и унапређење квалитета високошколске установе у оквиру стандарда квалитета.

Прилог 2.3. Усвојени годишњи извештаји о раду успостављеног тела (комисије, одбора, центара) за унутрашње осигурање квалитета високошколске установе.

Стандард 3

Прилог 3.1. Формално успостављено тело (комисија, одбор, центар) са конкретном одговорношћу за унутрашње осигурање квалитета у високошколској установи (извод из Статута) и опис рада (до 100 речи).

Прилог 3.2. Списак свих анкета.

Прилог 3.3 Документ о анализи резултата анкета и о усвајању корективних и превентивних мера.

Стандард 4

Прилог 4.1. Анализа резултата анкета о мишљењу дипломираних студената о квалитету студијког програма и постигнутим исходима учења.

Прилог 4.2. Анализа резултата анкета о задовољству послодаваца стеченим квалификацијама дипломаца.

Табела 4.1. Листа свих студијских програма који су акредитовани на ВУ од 2011.

Табела 4.2. Број и проценат дипломираних студената у претходне 3 школске године

Табела 4.3. Просечно трајање студија у претходне 3 школске године

Стандард 5

Прилог 5.1. Анализа резултата анкета студената о квалитету наставног процеса.

Прилог 5.2. Процедуре и поступци који обезбеђују поштовање плана и распореда наставе.

Прилог 5.3. Доказ о спроведеним активностима којима се подстиче стицање активних компетенција наставника и сарадник.

Стандард 6

Прилог 6.2. Однос наставника и сарадника укључених у пројекте у односу на укупан број наставника и сарадника на високошколској установи.

Прилог 6.3. Однос броја SCI-индексираних радова у односу на укупан број наставника и сарадника на високошколској установи.

Табела 6.1. Назив и број научноистраживачких и уметничких пројеката

Табела 6.2. Списак наставника и сарадника учесника у текућим међународним и домаћим пројектима

Табела 6.3. Збирни преглед научноистраживачких и уметничких резултата

Табела 6.4. Списак SCI SSCI-индексираних радова по годинама за претходни трогодишњи период

Табела 6.7. Листа ментора према важећим стандардима

Стандард 7

Прилог 7.1. Правилник о избору наставника и сарадника.

Прилог 7.2. Однос укупног броја студената (број студената одобрен акредитацијом помножен са бројем година трајања студијског програма) и броја запослених наставника на нивоу установе.

Табела 7.1. Преглед броја наставника по звањима и статус наставника у високообразовној установи

Табела 7.2. Преглед броја сарадника и статус сарадника у високообразовној установи

Стандард 8

Прилог 8.1. Правилник о процедури пријема студената.

Прилог 8.2. Правилник о оцењивању.

Прилог 8.3. Процедуре и корективне мере у случају неиспуњавања и одступања од усвојених процедура оцењивања.

Табела 8.1. Преглед броја студената по степенима, студијским програмима

Табела 8.2. Стопа успешности студената

Табела 8.3. Број студената који су уписали текућу школску годину

Стандард 9

Прилог 9.1 Општи акт о уџбеницима.

Прилог 9.2. Списак уџбеника и монографија чији су аутори наставници запослени на високошколској установи (са редним бројевима).

Прилог 9.3. Однос броја уџбеника и монографија (заједно) чији су аутори наставници запослени на установи са бројем наставника на установи.

Табела 9.1. Број и врста библиотечких јединица у високообразовној установи

Табела 9.2. Попис информатичких ресурса

Стандард 10

Прилог 10.1. Статут високообразовне јединице

Прилог 10.2. Семантичка организациона структура високообразовне установе

Прилог 10.3. Извештај о оцени рада школе

Табела 10.1. Број ненаставних радника стално запослених у високообразовној установи

Стандард 11

Табела 11.1. Укупна површина ВУ са површином објеката

Табела 11.2. Листа опреме у власништву високообразовне установе

Табела 11.3. Наставно-научне и стручне базе

Стандард 12

Прилог 12.1. Финансијски план.

Прилог 12.2. Финансијски извештај за претходну календарску годину.

Стандард 13

Прилог 13.1. Извод из Статута који се односи на права и обавезе студената

Прилог 13.2. Извештај о резултатима студентског вредновања квалитета рада школе

Прилог 13.3. Правилник о студентском парламенту

Прилог 13.4. Записник са конститутивне седнице Студентског парламента

Прилог 13.5. Документација која потврђује учешће студената у самовредновању и провери квалитета

Стандард 14

Прилог 14.1 Информације презентоване на сајту високошколске установе о активностима које обезбеђују систематско праћење и периодичну проверу квалитета у циљу одржавања и унапређење квалитета рада високошколске установе.

Змај Јовина 29
Сремска Митровица

ПИБ: 100789948
Матични број: 08015813
Текући рачун: 840-1001666-93

Тел: 022/621-864
Факс: 022/621-864
sekretarijat@sm-vaspitac.edu.rs

СТУДЕНТСКА СЛУЖБА:

Корисни линкови

  • Струковни пословни информатичар
  • Васпитач деце предшколског узраста
  • Струковна медицинска сестра
  • Струковни мастер васпитач
  • Мастер струковни пословни информатичар
  • Распоред предавања
  • Наставно особље

Радно време

  • Библиотека: 07:00 – 15:00h
  • Скриптарница: 07:00 – 15:00h
  • Студентска служба: 07:00 – 15:00h
  • Секретаријат: 07:00 – 15:00h
  • Рачуноводство: 07:00 – 15:00h

©2024. ВШСС – СИРМИЈУМ, Сремска Митровица